»Start  
 » Nyeste Produkter  » Finansiering  » Levering til udlandet  » Vilkår / Betingelser  » Kontakt os  

Firmaprofil

Om StylingShop.dk

StylingShop.dk kom til verden i 2007 og drives af Trend of East, der blev etableret i 2003.
Trend of East leverer bl.a. også produkter til Shoppen på Danmarks vel nok største community
for Toyota-ejere, ToyotaExtreme.dk

Vores visioner og mål

Vores mål er at levere produkter af en høj kvalitet til en overkommelig pris.

"Kvalitet og service fås også på nettet"

Vi ønsker at vise kvalitet og service ikke kun hører til i fysiske butikker. På nettet skal og kan man ligeledes føle sig tryg og sikker ved at handle.

Hvad gør os anderledes?

Vi skiller os ud fra mængden af internetbutikker ved at have fokus på 3 vigtige ting:

1. Service

Service kan være mange ting, men for dig som kunde betyder det at du kan forvente en kompetent og fyldestgørende information og rådgivning både inden og under købet.
Samtidig sørger vi for at holde dig løbende opdateret om din ordre, hvis der f.eks. er tale om varer med leveringstid.

"Vi kontakter dig inden du når at kontakte os"

De største frustrationer opstår, hvis du som kunde oplever at du ikke får nok information om en ordre. Derfor sørger vi for at holde dig opdateret løbende, så du altid ved hvad der sker med din bestilling.

After Sales Service, altså service efter købet er næsten det vigtigste af alt. Her bliver ingen ladt i stikken og har du brug for hjælp, så svares der hurtigt på mails og du kan altid kontakte os på vores direkte nummer indenfor normal åbningstid.

2. Tryghed

Service og tryghed hører unægteligt sammen, men udover ønsket om at yde en god service, så er det også vigtigt at du føler dig tryg, når du handler ved os.

"Du ringer eller skriver bare..."

Du skal selvfølgelig kunne komme i kontakt med os, nemt og ubesværet. Derfor finder du vores direkte telefonummer i bunden af alle sider og vores kontaktside kan nåes i topmenuen, der også er placeret på alle sider.
Endelig har vi oprettet Live Support, hvor du kan chatte direkte med os, som du kender det fra Live Messenger. Benyt dig af dette, hvis du har spørgsmål til et produkt eller en ordre.

3. Kvalitet

Kvalitet koster. Det billigste produkt er sjældent det bedste, på den anden side set er det dyreste produkt heller ikke nødvendigvis det bedste..

"Pris og kvalitet hænger ofte sammen..."

Vores sortiment er udvalgt udfra målet om at være det bedste produkt til den pågældende pris. Går du udelukkende efter prisen og ikke fokuserer på produktets kvalitet, så finder du muligvis ikke vores sortiment interessant.

"Gode produkter giver tilfredse kunder"

Når vi har fravalgt nogle af de billigste (og dårligste) produkter, er det klart at vi samtidig mister nogle af de kunder der udelukkende går efter den laveste pris, men vores erfaring viser at de billige og dermed kvalitetsmæssigt ringere produkter giver utilfredse kunder, og det harmonerer desværre ikke med vores politik om at alle kunder skal være tilfredse.

"Elendige produkter giver frustrationer..."

Merprisen for et kvalitetsprodukt er glemt om en måned, men frustrationerne over et elendigt produkt varer ved i hele produktets levetid. Vores sortiment indeholder kun produkter af en god kvalitet, men er du alligevel i tvivl om et givent produkt opfylder dine krav til kvalitet og/eller funktion, så kontakt os endelig.

Jeg har stadig ubesvarede spørgsmål

Kontakt os på mail eller telefon (se nederst på siden) eller brug Live Support
(Du finder Live Support øverst i højre side)

Vi glæder os til at høre fra dig...

 
Vis indkøbskurv

INDKØBSKURV

Antal varer
0
Beløb
DKK 0.00
DU SÅ SENEST PÅ...
Du har ikke set på nogle varer endnu